شاهرخ رویانی با بهترین کیفیت + پخش آنلاین

کبوتر دبیرستانی من
دلبر زیبای رویانی من
شه پیر ماره یکی یک دونه ای

Shahrokh Royani – Kabootar Dabirestanie Man

آهنگ کبوتر دبیرستانی من از شاهرخ رویانی

دانلود آهنگ شاهرخ رویانی به نام کبوتر دبیرستانی من با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

متن و ترانه آهنگ کبوتر دبیرستانی من – شاهرخ رویانی

شوا خصم که صوایی پرسم
سر راه تی مدرسه حرسم
تی دسه هماسم قدم بییرم
خدا کنه که من به تو ورسم
صب که بوه قشنگ لباس دکردمه

وقتی تره ندیمه من بمرمه
دعا کردمه که من به تو ورسم
چنگ کش کیجا تیسه بنه بخردمه
کبوتر دبیرستانی من
دلبر زیبای رویانی من
شه پیر ماره یکی یک دونه ای

عاشق این ریکای دیونه ای
عاشق این ریکای دیونه ای
کیجا تی سادگی مه دل هنیشته
خدا دونه تی ور مثلِ بهشته
خدا امه تنهایی ره بدیه
من و تی عاشقی ره بنویشته
به جز تو هیچ کیجا ره دس ندمه

اهر موزیک مرجع دانلود آهنگ جدید فارسی

شه دلبره دس نا کس ندمه
تو عشقی که منه هدیه هدایی
ته ره قول دمه تره پس ندمه
کبوتر دبیرستانی من
دلبر زیبای رویانی من

شه پیر ماره یکی یک دونه ای
عاشق این ریکای دیونه ای
عاشق این ریکای دیونه ای
کبوتر دبیرستانی من
دلبر زیبای رویانی من
شه پیر ماره یکی یک دونه ای
عاشق این ریکای دیونه ای
عاشق این ریکای دیونه ای
کبوتر دبیرستانی من
دلبر زیبای رویانی من
شه پیر ماره یکی یک دونه ای
عاشق این ریکای دیونه ای
عاشق این ریکای دیونه ای

Shahrokh Royani – Kabootar Dabirestanie Man

نظرتون در مورد آهنگ شاهرخ رویانی – کبوتر دبیرستانی من چیه ؟


لینک منبع و پست :دانلود آهنگ شمالی کبوتر دبیرستانی من دلبر زیبای رویانی من
http://aharmusic.ir/%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d8%b4%d9%85%d8%a7%d9%84%db%8c-%da%a9%d8%a8%d9%88%d8%aa%d8%b1-%d8%af%d8%a8%db%8c%d8%b1%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%85%d9%86/

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده