دانلود آهنگ عجم آی زغال چی

خان موزیک

دانلود آهنگ عجم آی زغال چی

دانلود اهنگ بیا آتیش بگردون آی زغال چی زغال دونو بچرخون آی زغال چی از عجم

دانلود اهنگ عجم بیا تا کام بگیریم از زمونه بچاق اون دوده قلیون آی زغال چی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

♫♫♫

متن آهنگ آی زغال چی از عجم

♫♫♫

خدایا من به هر محبل غریبم ندارم میل دارو کو طبیبم

طبیبم صرف کاره ساخت و سازه منم آلوده ای دوده دو سیبم

بیا آتیش بگردون آی زغال چی زغال دونو بچرخون آی زغال چی

بیا تا کام بگیریم از زمونه بچاق اون دوده قلیون آی زغال چی

زغال زندگیم خاکستری شد همش سوخت عجب درده سری شد

به والله رفته طعمه زندگانی آی زغال چی مطربی کی عنتری شد

بیا آتیش بگردون آی زغال چی زغال دونو بچرخون آی زغال چی

بیا تا کام بگیریم از زمونه بچاق اون دوده قلیون آی زغال چی

♫♫♫

دانلود آهنگ زغال چی از عجم

♫♫♫

آی زغال داغ بده تا این گلو داغون کنم شاید از گرمای سوزش دردمو درمون کنم

آی زغال چی کو فهم درد و درمان عجم تا بگردم روز هستی برکشم دود عدم

برکشم دود عدم

بنازم من به اون قلیون خوش کام به اون تونگه بلورینه خوش اندام

که قل قل میکند مانند قمری آی زغال چی دستو پنجت پر زه انعام

آی زغال داغ بده تا این گلو داغون کنم شاید از گرمای سوزش دردمو درمون کنم

آی زغال چی کو فهم درد و درمان عجم تا بگردم روز هستی برکشم دود عدم

آی زغال چی بیا آتیش بگردون بیا آی زغال چی بیا آتیش بگردون بیا

آی زغال چی بیا آتیش بگردون بیا آی زغال چی بیا آتیش بگردون بیا

آی زغال چی بیا آتیش بگردون بیا آی زغال چی بیا آتیش بگردون بیا

♫♫♫

دانلود آهنگ عجم آی زغال چی

♫♫♫


لینک منبع و پست :دانلود آهنگ عجم آی زغال چی
http://khanmusic.org/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d8%b9%d8%ac%d9%85-%d8%a2%db%8c-%d8%b2%d8%ba%d8%a7%d9%84-%da%86%db%8c.html

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده