دانلود آهنگ Bir Varmış Bir Yokmuş از Fatma Turgut

 Fatma Turgut Bir Varmış Bir Yokmuş Şarkı Sözleri

متن و ترجمه ی آهنگ بیر وارمیش بیر یوکموش از فاطمه تورگوت

Bir çıkar yol göster bana zalim olmasın

Yine sev beni öyle sev ki halim olmasın

Uğuru var mı söyle bana, benim olmanın

Harman oldum ortasında bu deli, ormanın

Ele güne beni sor, sor beni yollardan

Çok geri kaldım bu masaldan

Bir varmış bir yokmuş, bir fırtına kopmuş

Elimizde ne varsa kalıyor

Solsun resimler aşk ölmüş desinler

Sen gül benim içim yanıyor

Hadi biraz ümit ver bana neden olmasın

Yokluğun umutsuzluğa bedel olmasın

Uğuru var mı söyle bana, benim olmanın

Yoksa yok deme, faydası yok yüzüme vurmanın

Ele güne beni sor, sor beni yollardan

Çok geri kaldım bu masaldan

Bir varmış bir yokmuş, bir fırtına kopmuş

Elimizde ne varsa kalıyor


لینک منبع و پست :Fatma Turgut-Bir Varmış Bir Yokmuş 2019
http://mp3ler.ir/2019/03/23/Fatma-Turgut-Bir-Varm%C4%B1%C5%9F-Bir-Yokmu%C5%9F-2019

Videos 3:29 Fatma Turgut - Bir Varmış Bir Yokmuş (Official Video) MuzikPlay YouTube - 5 days ago Fatma Turgut - Bir Varmış Bir Yokmuş video izle 222haber.com 222haber.com - 5 days ago (function(){google.sc=google.sc||{};google.sc.init=function(b,e,n,f,p,q,r){if((b=document.getElementById(b))&&(0!=b.offsetWidth||0!=b.offsetHeight)){var h=b.querySelector("div"),k=h.querySelector("div"),c=0,g=h.scrollWidth-h.offsetWidth;if(0 Rock > Fatma Turgut ... Şub 2019. Cum 22:30. 6:45 KK Ankara, Ankara. Fatma Turgut. Fatma Turgut, 15 Şubat'ta 6:45 KK Ankara sahnesinde. Fatma Turgut Bir Varmış Bir Yokmuş Şarkı Sözleri | muzik-listeleri.com Translate this page Fatma Turgut'un Seslendirdiği Bir Varmış Bir Yokmuş Adlı Parçanın Şarkı Sözleri. ... Turgut Bir Varmış Bir Yokmuş Şarkı Sözleri. Mart 26, 2019 Şarkı Sözleri ... 01. Fatma Turgut - Bir Varmış Bir Yokmuş.mp3 - File sharing and ... This file was uploaded from Ukraine on March 21, 2019 at 6:11 AM. Bitdefender scan. This file was scanned by Bitdefender during upload. VirusTotal scan. Fatma Turgut - Bir Varmış Bir Yokmuş (2019) Single ... - Mp3Kutusu.Org Translate this page 6 days ago - Şarkıların Listesi: 01. Bir Varmış Bir Yokmuş 320 Kbps Kalitesindedir. Turbobit İndirme Linki: https://turbobit.net/kjtxsvv28xpz.html. Survivor 2019'da dün kim elendi? Dominik'ten dün akşam kim ayrıldı? Translate this page 2 hours ago - Survivor 2019'un 26 Mart tarihli bölümünde eleme heyecanı yaşandı. ... grubuyla yaptığı çalışmalarla duyuran Fatma Turgut, önümüzdeki ay yayınlayacağı ... öncesi Bir Varmış Bir Yokmuş teklisiyle müzikseverlerle buluşuyor. Ömür Gedik - Güneş Seninle Doğar MP3 Müzik İndir - Mobil Mp3 ... Translate this page 6 days ago - Bundan başka hayat bilmem ki var mıydı? Kelebek ömründe bir sevdaysa eğer. Güçlüyüm desem de sözler yalan söyler. Azrail karşımda ...

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده