,   
,    دانلود اهنگ شهرام شکوهی بنام توبه شکستم
,    دانلود آهنگ شهرام شکوهی توبه شکستم 320
,    دانلود اهنگ شهرام شکوهی خسته ام
,    دانلود آهنگ جان خسته شهرام شکوهی
,    دانلود آهنگ شهرام شکوهی یادت رفته
,    توبه شکستم چه کنم
,    دانلود آهنگ شهرام شکوهی لیلی و مجنون
,    شهرام شکوهی دل دیوونه
,    شهرام شکوهی مدارا
,   

https://www.bibakmusic.com/17415/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%B4%DA%A9%D9%88%D9%87%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D8%A8%D9%87-%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA%D9%85.html

ياد تو افتادم توبه رفت از يادم
جان خسته ام را به دست تو دادم

با چشمان بسته به پايت افتادم
دور از عشقت حالا در دستان بادم

چه آسان شکستم آن مُهري که بستم
محکم تر گرفتم دستت را در دستم

گفتم که درد من را درمان کن که خستم
دردم را نديدي من توبه شکستم
من توبه شکستم

لعنت به آن لحظه که من چشمم به چشم تو دوخته
Lanat Be An Lahze Ke Man Cheshmam Be Cheshme To Dookhte

نفرين به آتش عشقي که من در آن سوختم
Nefrin Be Atashe Eshghi Ke Man Dar An Sookhtam

سوختم سوختم
Sookhtam Sookhtam

ترانه آهنگ توبه شکستم از شهرام شکوهی

چه آسان شکستم آن مهري که بستم
محکم تر گرفتم دستت را در دستم

گفتم که درد من را درمان کن که خستم
دردم را نديدي من توبه شکستم
من توبه شکستم

لعنت به آن لحظه که من چشمم به چشم تو دوخته
Lanat Be An Lahze Ke Man Cheshmam Be Cheshme To Dookhte

نفرين به آتش عشقي که من در آن سوختم
Nefrin Be Atashe Eshghi Ke Man Dar An Sookhtam

سوختم سوختم
Sookhtam Sookhtam


لینک منبع و پست :, دانلود اهنگ شهرام شکوهی بنام توبه شکستم
http://6732.rozblog.com/post/7066

Web results دانلود آهنگ شهرام شکوهی توبه شکستم با بهترین کیفیت همراه با متن آهنگ Translate this page Mar 17, 2018 - دانلود آهنگ شهرام شکوهی توبه شکستم. Download Music Shahram Shokoohi Tobe Shekastam. آهنگ شهرام شکوهی بنام توبه شکستم. گفتم که درد ... دانلود آهنگ توبه شکستم از شهرام شکوهی - سخاموزیک Translate this page دانلود آهنگ جدید شهرام شکوهی به نام توبه شکستم - متن آهنگ شهرام شکوهی توبه شکستم - آهنگ توبه شکستم شهرام شکوهی - Download New Music By Shahram ... دانلود آهنگ شهرام شکوهی بنام توبه شکستم - ام اس بی موزیک Translate this page Aug 23, 2018 - متن آهنگ شهرام شکوهی بنام توبه شکستم. یاد تو افتادم ، توبه رفت از یادم جان خسته ام را به دست تو دادم با چشمان بسته به پایت افتادم دور از عشقت ... دانلود آهنگ شهرام شکوهی به نام توبه شکستم - فضا تو موزیک Translate this page دانلود آهنگ شهرام شکوهی به نام توبه شکستم با لینک مستقیم متن موزیک + پخش آنلاین - Download Music MP3 Ahang Direct link Shahram Shokoohi Tobeh ... دانلود آهنگ شهرام شکوهی به نام توبه شکستم - تاپ صدا Translate this page ( توبه شکستم شهرام شکوهی ) دانلود آهنگ جدید شهرام شکوهی بنام توبه شکستم با لینک مستقیم و کیفیت اورجینال 320 + 128 Shahram Shokohi - Tobe Shekastam. دانلود‌ آهنگ شهرام شکوهی به نام توبه شکستم - دانلود آهنگ جدید Translate this page دانلود آهنگ جدید, دانلود اهنگ, دانلود آهنگ ایرانی, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود اهنگهای جدید ایرانی, دانلود آهنگ های جدید, دانلود موزیک, دانلود موزیک ویدئو. دانلود آهنگ جدید - دانلود آهنگ شهرام شکوهی با نام توبه شکستم - نسل موزیک Translate this page Apr 2, 2016 - دانلود آهنگ شهرام شکوهی با نام توبه شکستم با لینک مستقیم به همراه دو کیفیت متفاوت از سایت نسل موزیک. دانلود اهنگ شهرام شکوهی به نام توبه شکستم + متن ترانه Translate this page دانلود و پخش آنلاین اهنگ توبه شکستم از شهرام شکوهی + متن ترانه. شهرام شکوهی -آهنگ توبه شکستم - آپارات Translate this page May 20, 2018 - DIGIKOT شهرام شکوهی -آهنگ توبه شکستم شهرام شکوهی,آهنگ,توبه شکستم,Farsi,Mix,Ahang ... موزیک ویدئوی شهرام شکوهی به نام توبه شکستم. دانلود آهنگ جدید شهرام شکوهی بنام توبه شکستم-Shahram Shokoohi دانلود آهنگ جدید شهرام شکوهی بنام توبه شکستم با لینک مستقیم به همراه متن ترانه و خرید آنلاین. download Tobeh Shekastam by Shahram Shokoohi plus.

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده