The Black Mirror 1 یک بازی کامپیوتری در ژانر اشاره کلیکی و ماجراجویی ترسناک می باشد که استودیو فیوچر گیمز آن را توسعه داد و کمپانی ادونچر آن را در سال ۲۰۰۳ در بازار عرضه کرد. این بازی که محصولی انحصاری برای پلفترم مایکروسافت ویندوز می باشد، یکی از محبوب ترین بازی های اشاره کلیکی می باشد که تا به امروز به بازار عرضه شده است و دلیل آن نیز سبک خاص گیم پلی و داستان فوق العاده جذابی است که سازندگان در هر قسمت به روایت آن می پردازند. از طرفی حل کردن معماهایی که سازندگان برای گیمرها تدارک دیده اند نیز از دیگر بخش های جذاب سری آینه سیاه می باشد که در نسخه ی اول آن به بهترین شکل ممکن به اجرا در آمده بود.

بازی The Black Mirror 1 از طریق دوربین ۲ بعدی دنبال می شود و بیش از ۱۵۰ لوکیشن و ۵ ساعت دیالوگ ضبط شده دارد. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که بزرگ خانواده گوردون‌ها (ویلیام گوردون) بر اثر یک حادثه (سقوط مرموز از پنجرهٔ اتاقش در بالاترین قسمت قلعه) جان خود را از دست می‌دهد و ساموئل گوردون که جوان‌ترین عضو خانواده است و نوه گوردون بزرگ محسوب می‌شود به خانه‌ای که سال‌ها بود آن را ترک کرده بود باز می‌گردد (خانه‌ای که خاطرات تلخی برای او از گذشته دارد).

همه مرگ گوردون را خودکشی می‌دانند ولی بازیکن که در نقش ساموئل گوردون است، مرگ او را مشکوک می‌داند و باید داستان دنبال شود که در هر روز یک جنازه جدید پیدا می‌شود تا روز ششم (فصل ششم) که بازی به پایان خود خواهد رسید. بازی از مناطق مختلفی تشکیل شده‌است و در هر فصل می‌توان از مناطق جدیدی دیدن کرد. The Black Mirror 1 از نظر گرافیکی فوق العاده است و محیط های تیره و تاریک بازی جوی ترسناک را به وجود می آورد. از طرفی موسیقی متن نیز ارزشی بسیار بالا در این اثر دارد و امکان ندارد از موسیقی بازی لذت نبرید. اگر به فکر انجام یک بازی اشاره کلیکی زیبا با داستانی جذاب هستید The Black Mirror 1 یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای شما می باشد.

Operating System: Windows 98/ME/2000/XP/Vista/7/8 32 or 64 bit
Processor: Pentium(r) III 400 MHz (Or Equivalent)
Memory: 64 MB RAM
Graphics: DirectX compatible card
DirectX: Version 8.0
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX compatible card

  1. پس از آن که پارت قرار داده شده را دانلود کردید، فایل فشرده را به کمک نرم افزاری چون Winrar، اکسترکت نمایید.
  2. فایل Setup را اجرا کرده و منتظر بمانید تا بازی نصب شود.
  3. بازی نیازی به کرک ندارد و برای اجرای آن کافیست روی شورتکات ایجاد شده در دسکتاپ خود دبل کلیک کنید.
  4. از انجام بازی لذت ببرید.
محتویات این نسخه :
  • manual (English)
  • manual (German)
  • Special Edition walkthrough (German)
  • ۱۰ Special Edition developer interviews (German)
  • ۵ avatars
  • Geoffrey’s History (German)
  • original soundtrack (MP3)
  • Special Edition soundtrack (FLAC)
  • Special Edition soundtrack (MP3)
  • ۹۰ Special Edition illustrations
  • ۲ wallpapers


لینک منبع و پست :دانلود بازی The Black Mirror 1
https://allin1dl.ir/the-black-mirror-1/

Web results دانلود مجموعه بازی کامپیوتر Black Mirror آینه سیاه - Download.ir Translate this page مجموعه بازی کامپیوتر Black Mirror آینه سیاه یکی از سری بازی های سبک ماجرایی و ... Black.Mirror.1.www.Download.ir Black.Mirror.2.www.Download.ir Black. بازی آینه سیاه (برای کامپیوتر) - Black Mirror PC Game - سرزمین دانلود Translate this page Feb 2, 2019 - 1. آیا این جدیدترین نسخه است؟ خیر. (مشاهده نسخه جدید Black Mirror) ... مجموعه بازی کامپیوتر Black Mirror یکی از سری بازی های سبک فکری و ... دانلود بازی The Black Mirror 1 با حجم کم برای کامپیوتر - دانلود بازی ... Translate this page 2 days ago - دانلود نسخه فشرده بازی The Black Mirror 1 - آینه سیاه 1 برای کامپیوتر با لینک مستقیم و به همراه تریلر گیم پلی بازی و نقد و بررسی آن. دانلود دوبله فارسی بازی آینه سیاه 1 Black Mirror - فروشگاه بازی های ... Translate this page بعد از سال ها قهرمان اشراف زاده ما، ساموئل گوردون به زادگاهش در انگلستنان، جاییکه بیشتر عمرش را در آن صرف کرده بود، باز می گردد. خاطرات تلخ او باعث شده اند تا ۱۲ ... دانلود بازی The Black Mirror 1 Translate this page دانلود بازی The Black Mirror 1. 14:18. دانلود بازی The Black Mirror 1 - نماشا Translate this page 2 days ago - دانلود بازی The Black Mirror 1 در سایت ما به نشانی : WWW.ALLin1DL.ir. دانلود نسخه فشرده بازی Black Mirror IV برای PC – دی ال فاکس|مرجع بازی ... Translate this page 1 ستاره 2 ستاره 3 ستاره 4 ستاره 5 ستاره ... بازی Black Mirror توسط استودیوی آلمانی کینگ آرت گیمز توسعه یافته و ... دانلود نسخه فشرده بازی Black Mirror 1:38 ... آپارات - بازی Black Mirror Translate this page تریلر بازی Black Mirror · یاسین شاپ. 309 بازدید. -. 1 سال پیش. 1:59 ... دانلود نسخه فشرده بازی Black Mirror · دی ال فاکس. 732 بازدید. -. 1 سال پیش. 1:59 ... دانلود بازی Black Mirror IV برای PC - پارسی گیم Translate this page Rating: 4 - ‎6,676 votesDec 1, 2017 - دانلود بازی Black Mirror IV برای PC,دانلود بازی Black Mirror IV برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Black Mirror IV, دانلود بازی اکشن و معمایی Black Mirror. ... دانلود پارت 1 با لينک مستقيم حجم فایل: 1 گيگابايت · دانلود پارت 2 ... دانلود بازی Black Mirror IV + Update v1.1.0-CODEX برای کامپیوتر Translate this page Dec 26, 2017 - دانلود بازی Black Mirror IV نسخه سال 2017 بازی آینه سیاه با لینک ... 1) در هنگام نصب، دقت داشته باشید که تیک گزینه های اضافی را بردارید.

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده