Metro Exodus نام سومین نسخه از سری بازی های مترو می باشد که ۶ سال پس از عرضه ی نسخه ی پیشین یعنی Metro Last Light توسط استودیو ۴A Games ساخته شده است؛ عنوانی آخرالزمانی که سعی دارد موفقیت های دو شماره ی قبلی را تکمیل کند و یکی از بهترین تریلوژی های عرضه شده در صنعت گیم را در اختیار مخاطبین قرار دهد. سازندگان بازی مترو این بار هم پیشرفتی فوق العاده را در ساخت بازی خود داشته اند و اگر بازی Metro Exodus را با دو شماره ی قبلی مقایسه کنیم متوجه می شویم که بازی تا چه میزان دچار تغییرات شده است. تغییراتی که در بخش گیم پلی و به خصوص گرافیک محسوس است و برخی نسخه ی جدید مترو را، کرایسیس ۴ نام گذاری کرده اند.

Metro Exodus دنیایی کاملا وسیع و پر از جزئییات دارد که گشت و گذار در آن احساس خوبی را به گیمر منتقل می دهد. از طرفی گان پلی و مبارزات بازی هم چنان نفس گیر و هیجان انگیز هستند و می توانند شما را برای ساعت ها سرگرم کنند. تنوع خوبی که بخش مراحل بازی را در بر گرفته باعث شده تا مترو اکسدوس به هیچ وجه به یک بازی خسته کننده تبدیل نشود و بازی کنندگان تا پایان با شور و اشتیاق فراوان بازی را دنبال کنند. از طرفی روند روایت داستان نیز درست همان چیزی است که انتظار داشته ایم و هر جا که کمی احساس خستگی نسبت به بازی کنید، داستان شما را وارد شوک می کند و بدین ترتیب این فرمول خوب باعث شده تا انتها شاهد اتفاقات و رویدادهای بازی باشید.

البته متاسفانه Metro Exodus باز هم از همان مشکلات قدیمی مثل میکس بد موسیقی و صدای محیط رنج می برد که چنین چیزی برای استودیویی چون ۴A Games که تجربه ی ساخت دو بازی بزرگ را در کارنامه دارد، غیر قابل قبول است. هم چنین انیمیشن های شخصیت های بازی خشک است که این احساس خوبی را به گیمر منتقل نمی دهد؛ اما هیچ کدام از این نقاط ضعف نمی توانند مانع شما برای تجربه ی یکی از بزرگ ترین عناوین اکشن سال ۲۰۱۹ شوند.

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10
Processor: Intel Core i5-4440 or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 670 / GeForce GTX 1050 / AMD Radeon HD 7870
DirectX: Version 11
Storage: 59 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

  1. پارت های قرار داده شده بازی را دانلود و اکسترکت بفرمایید. این کار را می توانید با نرم افزار Winrar یا سایر نرم افزار های مشابه، انجام دهید.
  2. بازی را با استفاده از فایل Setup.exe نصب کنید.
  3. روی شورتکات بازی در صفحه ی دسکتاپ خود دبل کلیک کرده و از اجرای بازی لذت ببرید.
  4. پیش از نصب بازی بهتر است آنتی ویروس خود را به جهت جلوگیری از پاک شدن کرک غیر فعال فرمایید.
ویژگی های این نسخه :
  • Based on Metro.Exodus-CPY ISO release: cpy-me.iso (54,469,939,200 bytes)
  • ۱۰۰% Lossless & MD5 Perfect: all files are identical to originals after installation (ONLY when installed with ALL voiceovers!!!)
  • NOTHING ripped, NOTHING re-encoded
  • Selective Download feature: you can skip downloading and installing of bonus content (OST + Artbook) and voicepacks you don’t need
  • Significantly smaller archive size (compressed from 50.7 to 32.7~35.9 GB, depending on selected components)
  • Installation takes: ~40 minutes on 8-threads CPU + HDD; ~1 hour 20 minutes on 4-threads CPU + HDD; installing on SSD is around 30% faster
  • After-install integrity check so you could make sure that everything installed properly (ONLY when installed with ALL voiceovers!!!)
  • HDD space after installation: up to 51 GB (52 GB during installation)
  • Language can be changed in game settings
  • At least 2 GB of free RAM (inc. virtual) required for installing this repack
  • ATTENTION! If you’re installing this repack under Windows 10, run setup with compatibility set to Windows 7


لینک منبع و پست :دانلود بازی Metro Exodus
https://allin1dl.ir/metro-exodus/

Web results دانلود بازی Metro Exodus Gold Edition برای کامپیوتر - نسخه فشرده ... Translate this page Feb 15, 2019 - دانلود کرک نهایی CPY برای بازی Metro Exodus با لینک مستقیم پرسرعت نیم بها. نسخه فشرده کم حجم FitGirl و CorePack بازی مترو اکسدس نسخه ... دانلود نسخه فشرده FitGirl بازی Metro Exodus برای PC – دی ال فاکس|مرجع ... Translate this page گروه cpy بازی مترو را کرک و منتشر کردند. بازی مورد انتظار Metro: Exodus ساخته‌ی استودیو ۴A Gamesمیباشد . Metro Exodus سومین عنوان از فرانچایز محبوب Metro ... دانلود بازی Metro Exodus برای PC نسخه کرک شده CPY+FitGirl با ... Translate this page بازی Metro Exodus مجموعه بازی‌های مترو، بر اساس رمان‌هایی با همین نام به قلم دمیتری گلاخوسکی ساخته شده‌اند و بازی Metro Exodus که در جریان نمایشگاه E3 2017. دانلود بازی کامپیوتر Metro Exodus نسخه CPY - Download.ir Translate this page دانلود بازی کامپیوتر Metro Exodus نسخه CPY نسخه کرک نشده . دانلود بازی اکشن Metro Exodus Gold Edition - Full Unlocked بهمراه راهنمای نصب. شاتل لند | دانلود بازی Metro Exodus برای Windows Translate this page 4 days ago - بازی Metro Exodus عنوان جدید استودیو 4A Games است که در سبک اکشن و ماجراجویی ساخته شده و جدیدترین نسخه از سری محبوب و تحسین‌شده Metro ... دانلود بازی Metro Exodus برای PC - فایل نیکو Translate this page Rating: 5 - ‎1 voteFeb 15, 2019 - همان طور که اطلاع دارید بازی Metro Exodus از استیم استور برداشته شده است و قرار است ادامه ی کار خود را در فروشگاه جدید Epic Store ادامه دهد. اما تیم ... دانلود بازی Metro Exodus برای PC - پارسی گیم Translate this page Rating: 5 - ‎677 votes6 days ago - دانلود بازی Metro Exodus برای PC,دانلود بازی Metro Exodus برای کامپیوتر,سیستم مورد نیاز بازی Metro Exodus, دانلود بازی Metro Exodus, ... دانلود بازی Metro Exodus برای کامپیوتر - پی سی دی Translate this page 2 days ago - بازی کامپیوتر Metro Exodus دارای سبک اخرالزمانی و فانتزی میباشد که به صورت اول شخص انجام میشود و توسط شرکت 4A Games منتشر و توسعه ... دانلود بازی Metro Exodus برای کامپیوتر | دانلود بازی جدید کامپیوتر + ... Translate this page آنچه در پیش رویتان قرار دارد حاکی از آن است که سری بازی‌های Metro به این زودی‌ها به پایان نخواهد رسید! Metro Exodus جدیدترین نسخه از این سری بوده که توسط دانلود ... دانلود بازی: Metro Exodus - Translate this page دانلود بازی: در بازی "Metro Exodus" با دقت بیشتر بر روی مراحل جهان-باز، قدم رو به جلویی برای این مجموعه برداشته است و بازی‌بازان در این عنوان می‌توانند آزادانه ...

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده