Seda Yavuz Kalk Şarkı Sözleri

Bu bulut gözündeki yağmuru
Düşürecek mi avucuma
ben beklerim ömür boyunca
Sen hiç korkma ben benzemem başkasına
ziyan ettirmem sevdayı kullara
Her mevsimin güneşini
Yüzünde ki çizgileri
Kalbinin kırık odasını
Toplamaya geldim
Ben seni çok sevdim
Kalk! Herkese inat bana tutunarak
kalk ! Gidenlere inat bana tutunarak kalk
Ben seni çok sevdim, ben seni çok sevdim


Seda Yavuz Kalk Şarkı Sözleri

Bu bulut gözündeki yağmuru
Düşürecek mi avucuma
ben beklerim ömür boyunca
Sen hiç korkma ben benzemem başkasına
ziyan ettirmem sevdayı kullara
Her mevsimin güneşini
Yüzünde ki çizgileri
Kalbinin kırık odasını
Toplamaya geldim
Ben seni çok sevdim
Kalk! Herkese inat bana tutunarak
kalk ! Gidenlere inat bana tutunarak kalk
Ben seni çok sevdim, ben seni çok sevdim


Seda Yavuz Kalk Şarkı Sözleri

Bu bulut gözündeki yağmuru
Düşürecek mi avucuma
ben beklerim ömür boyunca
Sen hiç korkma ben benzemem başkasına
ziyan ettirmem sevdayı kullara
Her mevsimin güneşini
Yüzünde ki çizgileri
Kalbinin kırık odasını
Toplamaya geldim
Ben seni çok sevdim
Kalk! Herkese inat bana tutunarak
kalk ! Gidenlere inat bana tutunarak kalk
Ben seni çok sevdim, ben seni çok sevdim


Seda Yavuz Kalk Şarkı Sözleri

Bu bulut gözündeki yağmuru
Düşürecek mi avucuma
ben beklerim ömür boyunca
Sen hiç korkma ben benzemem başkasına
ziyan ettirmem sevdayı kullara
Her mevsimin güneşini
Yüzünde ki çizgileri
Kalbinin kırık odasını
Toplamaya geldim
Ben seni çok sevdim
Kalk! Herkese inat bana tutunarak
kalk ! Gidenlere inat bana tutunarak kalk
Ben seni çok sevdim, ben seni çok sevdim



لینک منبع و پست :Seda Yavuz-Kalk 2019
http://mp3dunyasi.ir/2019/02/20/seda-yavuz-kalk-2019/

Videos

3:27
Seda Yavuz - Kalk
netd müzik
YouTube - 2 days ago
0:09
Seda Yavuz - Kalk
İzlesene.com - 2 days ago
3:27
Seda Yavuz —
Kalk
netd müzik
Музыкальные клипы - 2 days ago
More images for Seda Yavuz-Kalk 2019Report images

Web results

2019 Seda Yavuz - Kalk indir, 2019 Seda Yavuz - Kalk mp3 indir, 2019 Seda Yavuz - Kalk mp3 download,2019 Seda Yavuz - Kalk download ,320 kbps mp3 ...
2 days ago - "Kalk" şarkı sözleri ile / Bu bulut gözündeki yağmuru / Düşürecek mi avucuma / ben beklerim ömür boyunca / Sen hiç korkma ben benzemem ...
Seda Yavuz Kalk albüm indir veya Kalk ve daha fazlasını Seda Yavuz Kalk albümünden indirin. ... Seda Yavuz; Kalk; 20 Şubat 2019 Çarşamba 10:50, eklendi.
Sanatçı, Seda Yavuz. Albüm, Kalk. Şarkı, Kalk. Boyut, 0 bytes. Hit, 0 indirme. Tarih, 20 Şubat 2019 Çarşamba. Your browser does not support the audio tag.
Seda Yavuz Kalk mp3 indir, Seda Yavuz Kalk şarkı dinle yükle, Seda Yavuz Kalk ... Kalk. Hit. : 6 kez indirildi. Boyut. : 7.89 MB. Tarih. : 20 Şubat 2019 Çarşamba ...
1 day ago - Seda Yavuz - Kalk mp3 7.89 mb şimdi indir dur, dinle. ... Sanatçı: Seda Yavuz Şarkı: Kalk Eklenme tarihi: 20 Şubat 2019 İndirildi: 5 defa
Seda Yavuz - Kalk şarkısını ücretsiz indirebilir ve dinleyebilirsiniz. download. Yeni Şarkılar; İsmail Ceylan - Ağlatan Dans (SP-2019) · DanyMuse - Птицы ...

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده