دانلود ریمیکس آهنگ ناصر زینعلی زل بزن

سورپرایز جدید امروز ♫ ریمیکس بسیار زیبای آهنگ زل بزن از ناصر زینعلی

Download The New ReMix of Naser Zeynali Called Zol Bezan

♫•*¨*• دانلود ریمیکس آهنگ ناصر زینعلی به نام زل بزن •*¨*•♫

دانلود ریمیکس آهنگ ناصر زینعلی زل بزن

مخاطبین محترم رسانه ی نفیس موزیک ریمیکس آهنگ ♬ زل بزن ناصر زینعلی ♬ را در ادامه به رایگان و با سرعت بالا با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ دانلود کنید

این ریمیکس زیبا را آنلاین گوش کنید

♫ دانلود آهنگ های ناصر زینعلی ♫

اگر این آهنگ را دوست داشتید ریمیکس زل بزن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

متن آهنگ ناصر زینعلی زل بزن

میزنه برق طرز نگاهش داره با همه فرق
♩♪♬
کیه که ببینه اونو نشه غرق توی اون صورت ماهش

شب شده سر منو اون زیر این بارونو این چتر

که ما دوتا رو عاشق همدیگه کرد که دل من خیلی بخوادش

زل بزن توو چشم من هیچکسی عاشق تو نیست
♩♪♬
میزنی با من قدم توو کوچه های سرد و خیس

دستمو میگیریو بارون میباره امشبم

میدونی که توو قلب من جای هیشکی جزتو نیست

زل بزن توو چشم من هیچکسی عاشق تو نیست

میزنی با من قدم توو کوچه های سرد و خیس

دستمو میگیریو بارون میباره امشبم

میدونی که توو قلب من جای هیشکی جزتو نیست
♩♪♬
من با تو تنها زیر این بارون نم نم عاشق همدیگه شدیم آرومو کم کم

میگم که دوست دارمو عشق منی تو میخندیو میگی بهم دیوونه منم

دنیا کنار تو برام مثل ی خوابه شب ساکتو نور ماهم که میتابه
♩♪♬
هر جا که باشم تا تهش پیش منی تو دنیا بدون تو همیشه اشتباهه

زل بزن توو چشم من هیچکسی عاشق تو نیست

میزنی با من قدم توو کوچه های سرد و خیس

دستمو میگیریو بارون میباره امشبم
♩♪♬
میدونی که توو قلب من جای هیشکی جزتو نیست

زل بزن توو چشم من هیچکسی عاشق تو نیست

میزنی با من قدم توو کوچه های سرد و خیس

دستمو میگیریو بارون میباره امشبم
♩♪♬
میدونی که توو قلب من جای هیشکی جزتو نیست

💿 لطفا نظرتان را درباره آهنگ ناصر زینعلی زل بزن بدهید 📀

❤ دانلود آهنگ جدید و ریمیکس های زیبا از نفیس موزیک ❤

دانلود ریمیکس ناصر زینعلی زل بزن




لینک منبع و پست :دانلود ریمیکس آهنگ ناصر زینعلی زل بزن با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
https://nafismusic.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%b1%db%8c%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b3-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d9%86%d8%a7%d8%b5%d8%b1-%d8%b2%db%8c%d9%86%d8%b9%d9%84%db%8c-%d8%b2%d9%84-%d8%a8%d8%b2%d9%86-%d8%a8/

Web results دانلود آهنگ ناصر زینعلی زل بزن | با دو کیفیت 320 و 128 | با متن ... Translate this page Nov 13, 2018 - دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی زل بزن و اینک از رسانه معتبر موزیکفا ♫ دانلود آهنگ زیبا و شنیدنی زل بزن با صدای هنرمند ناصر زینعلی به همراه ... دانلود ریمیکس ناصر زینعلی زل بزن - دانلود آهنگ جدید Translate this page Rating: 5 - ‎1 vote2 days ago - دانلود ریمیکس آهنگ زل بزن ناصر زینعلی از سایت موزیک های ایرانی جوان ... زیبا و شنیدنیناصر زینعلی به نام زل بزن با لینک مستقیم و متن آهنگ ... دانلود ریمیکس آهنگ ناصر زینعلی زل بزن با کیفیت 128 و 320 Translate this page 2 days ago - دانلود ریمیکس آهنگ ناصر زینعلی زل بزن سورپرایز جدید امروز ♫ ریمیکس بسیار زیبای آهنگ زل بزن از ناصر زینعلی Download The New ReMix of ... دانلود ریمیکس جدید ناصر زینعلی زل بزن - جناب موزیک Translate this page 2 days ago - آهنگ جدید ناصر زینعلی به نام زل بزن زل بزن موزیک جدید ناصر زینعلی با کیفیت بالا از جناب موزیک با دو کیفیت 320 ، 128 Download The New ... دانلود ریمیکس ناصر زینعلی زل بزن بهمراه متن ریمیکس با کیفیت 320 ... Translate this page ناصر زینعلی زل بزن - دانلود ریمیکس جدید ناصر زینعلی به نام زل بزن - Download New Music Naser Zeynali – Zol Bezan (Remix) - با کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ با لینک ... دانلود ریمیکس جدید ناصر زینعلی زل بزن { کیفیت عالی 320 } - آپ آهنگ Translate this page 17 hours ago - دانلود ریمیکس جدید ناصر زینعلی زل بزن, دانلود آهنگ ریمیکس شاد با لینک مستقیم دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ با پخش آنلاین و متن آهنگ از آپ آهنگ. دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی با نام زل بزن - نکست وان Translate this page جهت دانلود آهنگ زل بزن از ناصر زینعلی با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ و مشاهده متن این آهنگ ... زل بزن تو چشم من هیچ کسی عاشق تو نیست میزنی با من قدم تو کوچه های سرد و خیس. دانلود ریمیکس جدید ناصر زینعلی زل بزن / پخش آنلاین / دو کیفیت ۱۲۸ ... Translate this page 2 days ago - دانلود آهنگ جدید و زیبای ناصر زینعلی زل بزن Download New Music Naser ... بزن. دانلود آهنگ با کیفیت عالی 320 دانلود آهنگ با کیفیت خوب 128. دانلود آهنگ ناصر زینعلی زل بزن (ورژن جدید) - میهن ویدئو Translate this page 21 hours ago - دانلود آهنگ زل بزن (ورژن جدید) از ناصر زینعلی با کیفیت 320 مدت زمان : 3:51 متن ترانه ناصر زینعلی زل بزن (ورژن جدید) : میزنه پر طرز نگاهش داره با ... ناصر زینعلی زل بزن - دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی به ... - پردیس موزیک Translate this page Nov 13, 2018 - دانلود با دو کیفیت متفاوت 128 [ مناسب ] و 320 [ عالی ] و پخش آنلاین – لینک ... آهنگ ناصر زینعلی زل بزن با کیفیت اصلی متن آهنگ جدید زل بزن از ...

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده