<center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="ادرس">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="http://musical-sky.rozblog.com" target="_blank">  آهنگ هاي قدیمی شاد</a></center>


ادامه مطلب

فکر میکنید چند درصد حملات تروریستی کار گروه های اسلامگراست؟و چند درصد کار گروه های تروریستی یهودی؟

پیشنهاد میکنم به ادامه مطلب بروید...


ادامه مطلب

تحریف و ترجمه اشتباه ایات قران و الهی  بیشتر در سایت های اسلام ستیز و فضای مجازی دیده میشود.

هدفشان منحرف کردن ذهن و ایجاد شبهه و در نتیجه زدگی و ایجاد شبهه در شخص مخاطب است.به ادامه مطلب بروید تا نمونه ای از این نیرنگ و فریب اسلام ستیزان را ببینید

شاید در فضای مجازی شما هم چنین مطلبی دیده باشید و برایتان ایجاد شبهه کند لطفا به ادامه مطلب بروید....


ادامه مطلب

متاسفانه در فضای مجازی احادیث جعلی و ایه های قرانی به صورت ناقص و تحریف شده دست به دست میشود که قصدشان اسلام هراسی میباشد.

ما در مقابل احادیث و سند.های معتبری برایتان جمع اوری کردیم که میتوانید در صورت نیاز از انها استفاده نمایید.

به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب

وبلاگ مصاف

امريكايي ها ادعا مي كنند سرمايه نهفته افغانستان به قدري مي باشد كه مي تواند با كشور ثروتمندي همچون عربستان رقابت كند، ذخاير معدن اين كشور در ابتدا توسط شوروي كشف شد كه در نهايت حمله شوروي و امريكا را هم به دنبال داشت اما ذره اي از ان منابع به دست افغان ها نرسید.


ادامه مطلب

افغانستان در سال ۱۹۱۹ از انگلستان مستقل شد. از این تاریخ به بعد و به‌خصوص از سال ۱۹۳۶ به بعد، آمریکایی‌ها به افغانستان با عینک انگلیسی‌ها نگاه می‌کردند. تنها در این تاریخ بود که موافقت‌نامه‌ی برقراری روابط سیاسی دو کشور به امضا رسید. بعد از شکل‌گیری دولت پاکستان در سال ۱۹۴۷ نیز محوریت توجه آمریکایی‌ها به افغانستان با در نظر گرفتن ملاحظات همسایه‌ی جنوبی بود.


ادامه مطلب

گرچه رژیم صهیونیستی در صدد است با تخلیه شهرکهای مرزی، قدرت بازدارندگی خود را به رخ بکشد، اما این نقشه به نوبه خود اعتراف به ناتوانی در حمایت از شهرک نشینان و توانمندی حزب الله در عملی کردن تهدیدات خود است.


ادامه مطلب